Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się motórzysto :)
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Kompletny zapłon CDI - WSK 125, "jednoramówka" (wersja 3 fazowa)

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 5 dni
Cena: 549,00 zł 549.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 4.11111
Producent: Turbo Zabytki
Kod produktu: 9503-7955B

Opis

 

Kompletny iskrownik typu CDI do motocykli WSK 125, przeznaczony do tzw. "jednoramówek". 

 

 

Najważniejsze cechy: 

  • ciężkie koło magnesowe o większej średnicy
  • podstawa zapłonu aluminiowa
  • ładowanie 3 fazowe, max. wydajność 200W/12V
  • Polskie przewody ciepłoodporne w otulinie z włókna szklanego
  • całość dopasowana pod oryginalną instalację, przygotowane przewody i konektory
  • przewód WN wychodzi z tej samej przelotki co oryginalnie - brak wizualnych różnic z zewnątrz!
  • iskra bez konieczności posiadania akumulatora

 

Produkt, który jest zwieńczeniem 9-letniego doświadczenia w produkcji iskrowników bezstykowych do zabytkowych motocykli!

 

Wersja wzmocniona, na cięższym kole magnesowym oraz stojanie z aż 11 cewkami. Nie ma tutaj mowy o kompromisach. Moc na światła bez porównania do zestawów z 7 cewkami na małym kole magnesowym! Stosujemy tutaj żarówki H4 60W! Zastosowanie takiej mocy w słabszych zestawach kończy się rozładowaniem akumulatora po jednej jeździe (wbrew temu co próbują wmówić sprzedający!). 

 

Analogiczne zestawy stosujemy w motocyklach, gdzie oryginalnie stosowano alternator, takich jak: JAWA 350 TS, MZ ETZ 250. Poniżej film pokazujący jak nasz produkt się tam sprawdza:

 

Dzięki większemu kołu magnesowemu odpalanie to łatwizna - w przeciwieństwie do zapłonów na małym kole magnesowym, gdzie iskra ma mniejsze napięcie i moc. 

Porównanie wielkości kół magnesowych: po lewej tańsze, dostępne na allegro o małej wadze i średnicy. Po prawej nasza najnowsza wersja, większa średnica i waga. 

 

Dzięki przemyślanej konstrukcji całość podłączamy w taki sposób, że z zewnątrz nie widać żadnych zmian w motocyklu. Tak jak oryginalnie: przewód WN wychodzi górną przelotką a przewody od iskrownika trzema przepustami. Całość wygląda tak jak trzeba, nie ma tutaj żadnych luźnych przewodów wychodzących spod zbiornika. 

 

 

 Uwzględniono również adapter do zamocowania podzespołów do ramy motocykla! Żadnego wiercenia czy kombinowania. 

 

DOŁĄCZ DO ZADOWOLONYCH KLIENTÓW!

 

 

    Zastanawiasz się czy dasz radę zamontować nasz produkt? Rozumiemy to, dlatego przygotowaliśmy dokładną instrukcję montażu! Uwaga, nie jest to schemat wrzucony luzem do paczki tylko dokładna instrukcja krok po kroku!

 

Jest to jedyny zapłon z ładowaniem 3 fazowym do WSK 125 dostępny na rynku!  

 

Kupujesz bezpośrednio od producenta! 

 

 

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl