


Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Kompletny zapłon CDI - WSK 175 (wersja podstawowa)

Opis
Na zestaw składa się:
- koło magnesowe dopasowane na czop wału
- gruba aluminiowa podstawa zapłonu z czujnikiem oraz statorem
- cewka zapłonowa - razem z fajką i długimi kablem WN!
- odblokowany moduł zapłonowy
- porządny regulator napięcia dwupołówkowy
- przekaźnik napięcia do gaszenia motocykla przez zwarcie z masą
- śruby montażowe itp.
- schemat instalacji elektrycznej zapłonu
- obrazkowy schemat montażu, wskazówki, porady itp
Całość została wykonana ze starannością i w najlepszej możliwej odsłonie.
Kluczowe elementy na moje specjalne zlecenie produkowane są przez polskie zakłady na maszynach CNC (sterowane numerycznie). Oznacza to idealna powtarzalność i dokładność nie do osiągnięcia w warsztacie :).
Dodatkowa regulacja czujnika po przykręceniu koła magnesowego wraz z niklowanymi tulejkami dystansującymi.
Stator posiada specjalną tuleję dystansująco-centrującą wykonaną na nasze zlecenie. Pozwala ona umiejscowić zwoje cewek w optymalnej wysokości względem magnesów co ma wpływ na wydajność prądnicy. Dodatkowym zadaniem tego elementu jest zapewnienie odpowiedniego oparcia dla blachy cewek - nie opierają się one na plastiku (co może doprowadzić do odkręcenia śrub!) tylko na części metalowej.
W przypadku WSK 175 nie ma fizycznej możliwości zbliżyć koła magnesowego do podstawy mocującej - przeszkadzają 3 śruby M6. Przykręcanie statora bezpośrednio do blachy zawsze będzie wiązać się ze stratami. Tutaj zostało to wyeliminowane :).
Całość tworzy naprawdę bardzo fajny zestaw :).