Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się motórzysto :)
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Kompletny zapłon CDI - WSK 175

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 5 dni
Cena: 599,00 zł 599.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Ocena: 4.30434
Producent: Turbo Zabytki
Kod produktu: cdi_wsk175_3faz

Opis

Na zestaw składa się:

- koło magnesowe dopasowane na czop wału
- gruba aluminiowa podstawa zapłonu z czujnikiem oraz statorem
- cewka zapłonowa - razem z fajką i długimi kablem WN!
- odblokowany moduł zapłonowy
- porządny regulator napięcia trójfazowy
- przekaźnik napięcia z wiązką do gaszenia motocykla przez zwarcie z masą
- śruby montażowe itp.

- profesjonalny adapter do mocowania regulatora, modułu, cewki oraz przekaźnika napięcia
- schemat instalacji elektrycznej zapłonu
- dokładna instrukcja montażu 

 

Produkt, który jest zwieńczeniem 9-letniego doświadczenia w produkcji iskrowników bezstykowych do zabytkowych motocykli przez naszą firmę!

 

UWAGA, ZANIM KUPISZ GDZIE INDZIEJ - ZOBACZ W CO MOŻNA SIĘ WPAKOWAĆ!!!

ZAPŁON ZAPŁONOWI NIE RÓWNY!

SPRZECIWIAMY SIĘ NIEODWRACALNEMU NISZCZENIU KLASYKÓW!

 

KLIKNIJ TUTAJ I ZOBACZ CO MOŻNA ZAKUPIĆ "TANIEJ".... 

(ZDJĘCIA OD NIEZADOWOLONYCH KLIENTÓW "KONKURENCJI")

 

NASZE PRODUKTY W 100% PASUJĄ W ORYGINALNE MOCOWANIA 

ZAWSZE MOŻNA WRÓCIĆ DO ORYGINAŁU!

 

 

 

Męczył Cię akumulator? Trzeba było go doładowywać przez zimę, pilnować, żeby ciągle był sprawny? Znasz uczucie braku przyjemności z jazdy, bo bez akumulatora nie pojedziesz? Z naszym produktem to wszystko idzie w zapomnienie! Układ produkowania iskry jest w 100% niezależny od akumulatora! W kryzysowej sytuacji możesz normalnie poruszać się po drogach bez troski o to czy dasz radę na rozładowywującej się baterii. Mało tego, światła również mogą świecić - będą tylko przygasały na wolnych obrotach.

UWAGA: do poprawnego działania układu ładowania i świateł niezbędny jest akumulator w motocyklu (nie musi trzymać napięcia, wystarczy, że będzie odbierał prąd).

 

Jesteś ciekaw jakie napięcie osiągniesz na naszym zestawie? Zapraszamy do zapoznania się z filmem poniżej: 

 

Całość została wykonana ze starannością i w najlepszej możliwej odsłonie.
Kluczowe elementy na nasze specjalne zlecenie produkowane są przez polskie zakłady na maszynach CNC (sterowane numerycznie). Oznacza to idealna powtarzalność i dokładność nie do osiągnięcia w warsztacie.

 

Stosujemy grube, polskie przewody o przekroju 1,5mm2. Przykładamy dużą wagę do jakości na tym polu. W miejscu, gdzie oddziaływuje wysoka temperatura przewody odizolowane są od niej powlekanym włóknem szklanym.  

 Instalacja zapłonu została przygotowana w taki sposób, aby całość pasowała do oryginalnej wiązki - zarówno pod kątem długości przewodu jak i końcówek konektorowych zagniatanych przez nas mechanicznie. Do każdego motocykla podchodzimy indywidualnie. Nie ma tutaj mowy o poucinanych przewodach bez konektorów!

 

 

 

Nauczeni doświadczeniem wykorzystujemy prosty w montażu system kostek. Montaż przebiega tak szybko jak poniżej. 

Nie zapomnieliśmy również o zabezpieczeniu połączeń przed warunkami atmosferycznymi, wilgocią czy też zwarciem. Dzięki grubym osłonkom gumowym możesz spać spokojnie! 

Całość jest bardzo prosta w podłączeniu - nie musisz martwić się czy podołasz. Wszystko przemyśleliśmy i przygotowaliśmy przed wysyłką.

 

 

 

Zastanawiasz się gdzie pomieścisz te wszystkie elementy? Nie musisz, zrobiliśmy to za Ciebie. Przewidzieliśmy specjalny adapter ze stali nierdzewnej do bezkolizyjnego mocowania podzespołów. Całość mieści się estetycznie pod zbiornikiem paliwa.

 

Dodatkowa regulacja czujnika po przykręceniu koła magnesowego wraz z niklowanymi tulejkami dystansującymi. (zdjęcie na starej podstawie zapłonu, wypalanej laserowo)

Stator posiada specjalną tuleję dystansująco-centrującą wykonaną na nasze zlecenie. Pozwala ona umiejscowić zwoje cewek w optymalnej wysokości względem magnesów co ma wpływ na wydajność prądnicy. Dodatkowym zadaniem tego elementu jest zapewnienie odpowiedniego oparcia dla blachy cewek - nie opierają się one na plastiku (co może doprowadzić do odkręcenia śrub!) tylko na części metalowej.

W przypadku WSK 175 nie ma fizycznej możliwości zbliżyć koła magnesowego do podstawy mocującej - przeszkadzają 3 śruby M6. Przykręcanie statora bezpośrednio do blachy zawsze będzie wiązać się ze stratami. Tutaj zostało to wyeliminowane :).

Każda sztuka naszego produktu jest znakowana logo Turbo Zabytki!

Koło magnesowe jest nitowane przez nas na stalowych, grubych nitach. Wykonana jest ze specjalnego materiału odpornego na przeciążenia. W projekcie uwzględniono gwint do ściągania magneta z czopu wału. Sama piasta zabezpieczona jest estetycznym ocynkiem galwanicznym. 

Zastanawiasz się czy dasz radę zamontować nasz produkt? Rozumiemy to, dlatego przygotowaliśmy dokładną instrukcję montażu! Uwaga, nie jest to schemat wrzucony luzem do paczki tylko dokładna instrukcja krok po kroku!

W razie jakichkolwiek pytań służymy pomocą podczas montażu, od tego jesteśmy! :-) 

 

JESTEŚMY PRODUCENTEM TEGO UKŁADU - KUPUJESZ BEZ POŚREDNIKÓW!

Obrazkowa instrukcja montażu (dla starszej wersji):

 

Dołącz do zadowolonych klientów!

 

 

 

 

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl