Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się motórzysto :)
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Kompletny zestaw CDI - JAWA 350/634, CZ 350 (zamiennik prądnicy 6V)

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 5 dni
Cena: 649,00 zł 649.00
Cena w innych sklepach: 619,00 zł
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 4.45827
Producent: Turbo Zabytki
Kod produktu: cdi_jawa6v_2gary_3faz

Opis

 

Jest to wersja z ładowaniem trójfazowym, przy 12V osiagnąłem wydajność ponad 200W. Z moich doświadczeń jak i użytkowników tego typu układu - moc odpowiada konkurencyjnym zapłonom typu Vape.

Tak w praktyce zachowuje się nasz zestaw na przykładzie motocykla JAWA 350 TS - jak widać moc generowana przez nasz iskrownik jest podobna do oryginalnego alternatora stosowanego w tym motocyklu. 

UWAGA: do poprawnego działania układu ładowania i świateł niezbędny jest akumulator w motocyklu (nie musi trzymać napięcia, wystarczy, że będzie odbierał prąd).

 

Twoja JAWA/CZ 350 z oryginalną instalacją 6V może już dzisiaj mieć moc taką samą jak alternatory w nowszych typach!

 

Na komplet składa się:

- koło magnesowe dopasowane na czop wału
- aluminiowa podstawa zapłonu z czujnikiem oraz statorem
- dwie cewki zapłonowe - razem z fajkami i długimi kablami WN!
- odblokowany moduł zapłonowy
- porządny regulator napięcia trójfazowy 12V z adapterem
- przekaźnik napięcia wraz z wiązką przewodów
- śruby montażowe itp.
- schemat instalacji elektrycznej zapłonu
- obrazkowy schemat montażu, wskazówki, porady itp :)

Całość została wykonana ze starannością i w najlepszej możliwej odsłonie.
Kluczowe elementy na nasze specjalne zlecenie produkowane są przez polskie zakłady na maszynach CNC (sterowane numerycznie). Oznacza to idealna powtarzalność i dokładność nie do osiągnięcia w warsztacie :).

Dodatkowa regulacja czujnika po przykręceniu koła magnesowego.

Piasta koła magnesowego zabezpieczona przed rdzą warstwą ocynku. Stożek ma idealną zbieżność dopasowaną do czopa wału Jawy/CZ :).

W celu zachowania osiowości względem magneta - stator posiada specjalną tuleję dystansująco-centrującą wykonaną na nasze zlecenie. Pozwala ona umiejscowić zwoje cewek w optymalnej wysokości względem magnesów co ma wpływ na wydajność prądnicy :). Dodatkowym zadaniem tego elementu jest zapewnienie odpowiedniego oparcia dla blachy cewek - nie opierają się one na plastiku (co może doprowadzić do odkręcenia śrub!) tylko na części metalowej.

 

Całość tworzy estetyczną całość :).

 

Zdjęcia z montażu od jednego z naszych zadowolonych klientów: 

Tak zamontowany zapłon prezentuje się na motocyklu: 

Obrazkowa instrukcja montażu:

 

DOŁĄCZ DO ZADOWOLONYCH KLIENTÓW

 

 

 

 

Opinie o produkcie (1)

17 lutego 2019

Witam, czy ten zapłon może zostać wysłany do Republiki Czeskiej?

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl